Gate IBS rekryterar ny sälj och marknadsansvarig i Luleå

Gate förstärker sitt sälj och marknadsutförande, och anställer Urban Ideklev, Urban kommer närmast från Siemens Buildning Technologies.

Luleå-kontoret behöver en förstärkning på sälj- och marknadssidan och Urbans erfarenhet från IT- och fastighetsautomationsbranschen passar som hand-i-handsken säger Pär Forsgren, VD. Vi satsar stor för att utvecklas i Norrbotten och digitaliseringen inom fastighetsautomation går snabbt, och där kommer Urbans långa erfarenhet från Hewlett Packard och Siemens Building Technologies väl in i vår satsning.

• Miljö, energi

Gate är ett ingenjörsföretag med lång erfarenhet inom fastighetsautomation och energibesparing. Vi levererar lösningar anpassade för alla typer av fastigheter, med styrsystem för värme-, ventilation-, el- och kylsystem. Med ett brett urval av marknadsledande produkter och hög egen kompetens levererar vi energieffektiva lösningar och god komfort. Gate är etablerade i Norrbotten och Västerbotten, där erbjuder vi projekt-, service- och avtalsutföranden.

Pär Forsgren

Presskontakt VD +46 (0)90-2001101