Träffa Geggamoja på UnderBara Baby

Den 18-19 Mars slår UnderBara Baby Pop Up upp dörrarna för första gången. Självklart är Geggamoja på plats för att möta föräldrar och gravida under två intensiva dagar. Mässan har de minsta besökarna i fokus 0-3 år.

På mässan kommer vi visa nyheter och ha erbjudanden på utvalda artiklar.

"För oss är det otroligt viktigt att träffa slutkunderna, och på en mässa som UnderBARA Baby har vi möjlighet att göra det" - säger Sara Marmsjö, försäljningsansvarig på Geggamoja.

Läs mer på www.underbarababy.se
(Endast förköp av biljetter)

Information:

Förköp av vuxenbiljett 100 kr, köp av vuxenbiljett på plats 150 krBarn 7–15 år i vuxens sällskap, 20 kr

Barn under 7 år i vuxens sällskap, fri entré

Adress: Magasin 9 - Frihamnsgatan 66, Stockholm