Gents hyllar henne

Låt oss uppmärksamma att bredvid varje framgångsrik man står en stark kvinna! Idag hyllar Gents henne.

Alla andra dagar på året är männens dag på gents.se, men den 8 mars skiftar vi fokus. Tittar du in på vår sajt idag handlar det mesta om de starka kvinnor som format männens omgivning, politik, miljö och skönhetsideal.

Vilken parfym väljer en stark och framgångsrik kvinna åt sig själv? Se vilka dofter Margaret Thatcher och Michelle Obama fallit för och inspireras av andra kvinnor, både från röda mattan och politiken.

Vad tar du med dig när du övernattar hos en stark kvinna? “Dig själv och munvattnet” kanske är ett självklart svar, men det finns fler smarta tips på bra saker som är bra att ha i en övernattningsväska.

Och hur gör du dig snygg för dejten med dina drömmars kvinna, när håret slokar och finnarna dansar hambo i ditt ansikte? Det finns många prylar som fixar även stora problem på nolltid.

Sist men inte minst kan du även läsa historien från en av Gents egna starka kvinnor, grundaren Jenny Rydhström berättar om varför hon startade Gents.

Förutom Jenny finns flertalet starka och kompetenta kvinnor på Gents. Och män också för den delen. Vill du bli en av dem? Just nu söker vi en Marketing Team Leader/Editor in Chief, Fotograf/Filmare, Social Media Intern, PHP-utvecklare, Frisörchef, mfl.