GEOENERGIDAGEN 2014 den 1 oktober på Arlanda

Nu är programmet för GEOENERGIDAGEN 2014 klart!

Liksom vid förra årets succé håller vi till på Clarion Hotell Arlanda.

Geoenergidagen 2014 går av stapeln onsdagen den 1 oktober. Det är ett heldagsseminarium med inbjudna talare där vi tar upp geoenergitillämpningar i infrastrukturen, betydelsen av turbulent flöde i geoenergikollektorer, geoenergi för kulturbyggnader, inverkan av flöde i sprickor, samt hur man räknar LCC för geoenergi. Vi har även en panel med representanter från Finland, Norge och Danmark där vi lyfter fram geoenergimarknaden och utvecklingen i de nordiska länderna.

Dagen före - den 30 september - värmer vi upp med en eftermiddagsworkshop med efterföljande mingel och middag. Under workshopen diskuterar vi förslaget till branschpraxis för Termisk Responstest (TRT), ett förslag till mätprogram för geoenergianläggningar, och andra aktuella teknik- och forskningsfrågor.

Vi kommer även i år att erbjuda ett begränsat antal utställarplatser i bakre delen av seminariesalen under konferensdagarna. Ditt företag kan boka utställarplats HÄR.

Anmälan till Geoenergidagen 2014 och dess workshop och middag kan du göra HÄRIntressenter och Stödjande Företag i Svenskt Geoenergicentrum har rabatt på anmälningsavgiften.

Vi ses på Arlanda den 30 september – 1 oktober!