En stjärnfylld jul väntar hos Glossybox som firar 5 år i Sverige! Vi avslutar året med superkvinnan Kenza Zouiten!

Pressmeddelande   •   Nov 09, 2016 09:38 CET

Året hos Glossybox avslutas med en glänsande triad av designboxar – som verkligen gör Glossybox till den ultimata julklappen! Först ut i november är Christmas Sparkle i en sprakande vinterdesign som hjälper oss att komma i stämning inför julen. Samma månad släpps också den omåttligt populära och årligen återkommande limiterade julboxen som i år kallas The Star Box och har en lyxig design i guldmetallic och vita stjärnor. Sist ut i år är The Pink Diamond Box för december i en vacker, guldfolierad box och en kampanj som frontas av Powerkvinnan och entreprenören Kenza Zouiten!

Christmas Sparkle – November

I november börjar vi uppladdningen inför den stundande högtiden med en härligt djupblå box som för tankarna till stjärnklara vinternätter, festligheter och fyrverkerier. Boxen innehåller bland annat ett body butter i 50 ml från The Body Shops populära limiterade julserie Jungle Bells i någon av dofterna Spiced Apple, Frosted Berries och Vanilla Chai. Christmas Sparkle ingår i månadsprenumerationen. Pris 139 kronor/månad.

Limited Edition Julbox/The Star Box – November

En efterlängtad favorit bland prenumeranter såväl som icke prenumeranter är den lyxigt välfyllda Limited Edition Julbox! I år har julboxen fått namnet The Star Box och har en exklusiv design i guldmetallic och vitt. Boxen är fylld med sex noga utvalda skönhets-produkter i fullsize och har ett värde på över 1400 kronor. Bland annat innehåller den en läcker ögonpalett i snygga färger från ABSOLUTE NEW YORK. Boxen är perfekt att ge bort i julklapp då den köps separat och ej kräver en månadsprenumeration. Släpps till försäljning 23 november. Pris 329 kronor för icke-prenumeranter, resp. 299 kronor för aktiva.

The Pink Diamond Box – December

Med årets sista box säger Glossybox inte bara tack till alla sina prenumeranter för det gånga året, utan passar också på att fira Glossybox 5-årsjubileum i Sverige. Boxen är en stilren specialversion av den ikoniska rosa boxen, iklädd i ett modernt, guldfolierat grafiskt diamantmönster. The Pink Diamond Box är en hyllning till Glossybox prenumeranter som vi anser vara rosa diamanter – lika starka och unika som en diamant. Den otroligt inspirerande, unga mode-entreprenören och starka kvinnan Kenza Zouiten blir kampanjens ansikte utåt i december! Innehållet är en överraskning men kommer bland annat innehålla ett semi-matt läppstift i färgen Bossy från det unga, edgy varumärket MDMflow och kommer i en lyxigt läcker guldhylsa till ett värde av 199 kr. The Pink Diamond Box ingår i månadsprenumerationen. Pris 139 kronor/månad. Om man beställer boxen innan den 12 december så får du boxen hemlevererad före julafton!

GLOSSYBOX är världens ledande prenumerationstjänst av skönhetsprodukter. GLOSSYBOX är en global framgång med över 10 miljoner utskickade boxar i 10 länder så som Sverige, USA, Storbritannien och Frankrike. Skönhetsboxen når fler än 250 000 prenumeranter varje månad och GLOSSYBOX samarbetar med över 1 000 internationella varumärken. Företaget grundades 2011 och har sitt huvudkontor i Berlin, Tyskland. Läs mer på www.glossybox.se.

Kommentarer (0)