VI VALDE ”GO MO GROUP” SOM LEVERANTÖR AV SEO.

Som fastighetsmäklare är det viktigt att synas på internet eftersom vår marknad till största delen finns där. Kunderna hittar alltid sina objekt, men hittar de dig som företag?

Syns du inte existerar du inte – d.v.s. att du måste ha en topposition när kunder gör relevanta sökningar där du som företag vill synas.

Vi började tidigt med SEO och hade under många år mycket bra positioner på 1:a sidan. Omvärlden förändras kontinuerligt. Dina konkurrenter kommer i kapp och nya regelverk för sökning implementeras. Dessutom förändras användares beteende. Hinner du följa med i utvecklingen? De flesta mindre företag har inte kunskap, tid och resurser att avsätta för detta idag. Det är lätt att ta fel beslut.

Då gäller det att hitta en partner som vet vad de gör och som du har förtroende för. Dagens SEO-leverantör måste vara flexibel och adaptiv för de förändringar som sker på marknaden. De måste kunna analysera och förstå hur de bäst applicerar detta på din verksamhet. Vad du som kund behöver göra i det kortsiktiga och långsiktiga arbetet för att kontinuerligt ”ligga i topp”.

Vi var klart tveksamma till om den tidigare leverantörens SEO strategi var rätt – vi använde oss av medieanalys eller viva media - relevanta sökord, en pott med för klickkostnad, länkningar, mm.

Vi har valt GO MO Group som partner i SEO arbetet. Vi fann samsyn i deras filosofi och sätt att arbeta och vi är mycket nöjda med utfallet. Sedan 2014 finns ett kontinuerligt samarbete för att vårt företag skall synas i rätt sammanhang och ”ligga i topp” vid sökningar.

Mikael Skoglund, Grundare och VD.

KUSTNÄRA Fastighetsmäklare AB

Tel: +46(0)31-693 520