Good lanserar nya säkerhetsfunktioner i Good Work

Nya säkerhetsfunktioner i Good Work stärker Goods ledarskap inom skydd av företagskritisk information via mobility management.

Good Technology lanserar nya säkerhetsfunktioner för att ytterligare stärka skyddet av affärskritisk information via Good Work. De nya funktionerna i Goods säkra app Good Work är inom säker röst- och SMS-kommunikation, mer detaljerade förebyggande åtgärder mot dataförlust, samt möjlighet till e-postklassificering och digital signering och kryptering av meddelanden.

En ytterligare nyhet är att Gartner har erkänt Goods säkerhetslösningar i sin senaste rapport, 2015 Critical Capabilities for High-Security Mobility Management. Good har fått högsta produktpoäng i samtliga sex användningsexempel, inklusive ett mycket vanligt användningsexempel för BYOD (Bring-Your-Own-Device).

Den fullständiga rapporten från Gartner finns att laddas ner här.

För mer information om de nya säkerhetsfunktionerna i Good Work, läs bifogat pressmeddelande på engelska.

• good technology
  • gartner