gop växer inom LED

gop lanserar nya LED-produkter på årets Sign, Print & Pack

I höst är det äntligen dags för en av nordens största mässor för skylt- och tryckindustrin. Möt oss i monter B:65 där vi bland annat visar upp en rad spännande nyheter inom LED-lösningar för skyltproduktion.

gop ställer ut med egen monter visar vårt breda sortiment inom den grafiska branschen med spännande lösningar för skylt- och tryckproduktion. Höstens nyheter är bland annat nya Prism Nano och SignBOX 3 från amerikanska SloanLED. Prism Nano är en kompakt LED-lösning särskilt utvecklad för belysning av homogena akrylbokstäver. Modulen klarar djup ända ner till 30 mm. SignBOX 3 är en vidareutveckling av vår tidigare modell SignBOX II och är en perfekt lösning för LED-belysning av enkel-eller dubbelsidiga ljuslådor.

På mässan visar vi även vårt breda sortiment av plasthalvfabrikat från välkända varumärken så som Plexiglas, Forex, Makrolon, Dibond och Akyprint.