​gop lanserar ny e-handelslösning

gop Store är en vidareutveckling av vår tidigare e-handelslösning som har funnits tillgänglig för främst våra affärspartners inom vårt segment Industri och Reklam. Nu bygger vi vidare på detta koncept och tar ett helhetsgrepp för att kunna erbjuda denna service till alla som handlar med oss.

Med över 50 år i branschen har vi genom åren byggt upp en omfattande produktkatalog och en än mer omfattande kunskapsbank. Målsättningen är nu att vi med gop Store ska vi kunna göra våra produkter och vår kunskap mer lättillgänglig. gop Store kommer att vara vårt nav där vi samlar alla våra produkter, produktinformation, guider, bilder, videomaterial m.m. Ett fantastiskt verktyg för både våra affärspartners och vår personal.

Förutom att samla allt på ett ställe kommer vi också att satsa hårt på att skapa en personlig plattform dit våra affärspartner kan hitta relevant information om tidigare beställningar, fakturor, aktuella kampanjer m.m.

gop är ett familjeföretag som startade 1968. Med 50 år i branschen och en passion för plast i alla dess former kan vi idag erbjuda ett brett sortiment för såväl konsumenter som företag. I vårt sortiment har vi både egenutvecklade produkter och marknadens starkaste varumärken. Gemensamt för allt vi sätter vårt namn på är att det uppfyller marknadens höga krav på funktion och kvalitet. Vi är kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och ISO 14001 och samtliga våra huvudleverantörer har certifierade kvalitets- och miljöledningssystem. Vårt huvudkontor finns i Kungsbacka och vi har försäljningskontor och lager i Stockholm och Oslo.

Läs mer om oss och våra produkter på www.gop.se