gop Woodlon Grande och gop Woodlon Deco

Nytt utegolv av stilsäker och solid träkomposit

I februari breddade vi vårt sortiment av gop Woodlon träkomposit med två nya brädor; Grande och Deco! gop Woodlon har en solid kärna tillverkad av 95% återvunnet material från träfiber och polyeten och är inkapslad med polymer. Kombinationen gör att komposittrallen står mot väder och vind, samtidigt som ytan är behaglig mot mjuka fötter – för ett skönare uteliv.

FÖRDELAR MED GOP WOODLON

• Slitstark yta kapslad 360 grader. Maximalt skydd mot fläckar, blekning, fukt och insekter,
  • Återvunnet material. Tillverkat av 95% återvunnet material från träfiber och polyeten.
  • Inga giftiga tillsatser. Fritt från farliga adhesiver och kemikalier.
  • Mjukt att gå på. Mjuka ytor garanterat fria från flisor och stickor
  • Underhållsfritt. Slipp årligt underhåll med olja, bets och andra skadliga produkter
  • Formstabilt och tåligt i nordiskt klimat. Solida brädor som inte slår sig eller spricker
  • 25 års garanti. Lång livslängd besparar både ekonomi och miljö.

gop WOODLON GRANDE

gop Woodlon Grande är en exklusiv solid träkomposit med en bredd och färg som ger ditt utegolv en rustik look som påminner om gamla brädgolv. Den strukturerade ytan har en naturtrogen trästruktur i slitstark polymer 360 grader som kapslar in brädan och gör golvet motståndskraftigt mot fläckar och skandinaviskt klimat.

Färg: Walnut
Dimensioner: 5400 x 210 x 22,5 mm
Garanti: 25 år
BASTA registrerad: Ja

gop WOODLON DECO

gop Woodlon Deco är en solid träkomposit med klassisk rillad yta som är både greppsäker och mjuk att gå på. Den släta baksidan blir ett naturligt designelement, till exempel som fris eller ram runt golvet. Brädans slitstarka ytskikt av polymer kapslar in brädan 360 grader och skyddar mot fläckar och temperaturskiftningar.

Färg: Light Grey, Brown
Dimensioner: 5400 x 138 x 22,5 mm