Nyhet -

Utforska höjdpunkterna inom vitvaror tillsammans med Gorenje+, ATAG och Gorenje på LivingKitchen® i IMM Köln

Gorenje Group visar återigen upp massor av spännande vitvaror i den tilltalande inramning som utgörs av den internationella köksmässan LivingKitchen® i IMM Köln, Tyskland från den 14 till den 20 januari 2013, alla dagar från 9:00 till 18:00 i hall 5.2. / monter C020.

På 350 m2 välkomnas du att utforska ett universum fyllt med vitvaror från Gorenje+, i synnerhet den unika och innovativa iChef+-ugnen, nu även med WiFi-anslutning, och den intelligenta IQcook-induktionshällen med IQsteam-funktionen för nyttig matlagning. Låt oss väcka din entusiasm för det högkvalitativa sortimentet av vitvaror från Gorenje (missa inte de nya färgstarka modellerna i Gorenje Retro Collection), såväl som avancerade och stilfulla nyheter från det exklusiva varumärket ATAG, som kommer att presentera sin revolutionerande gaswokbrännare Fusion Volcano.

Vi ses i det universum som tillhör Gorenje, Gorenje+ och ATAG!

• Design

• fusion volcano