Go Virtual får utmärkelse i Tyskland

Höjdpunkten på Huawei Channel Conference den 16: e februari i Frankfurt var nomineringen av Go Virtual Germany GmbH för "1:a plats i kategorin Best Partner Sales 2016" priset delades ut av Pablo Cui Haifeng, vice vd för Huawei Enterprise Business Unit Västeuropa, och Jörg Karpinski, Sales Director Huawei  Enterprise Tyskland.

Go Virtual har tilldelats detta pris för kombinationen av den starkaste tillväxten och den högsta partner intäkten i Tyskland under 2016. "Huawei är mycket nöjda med Go Virtuals framgångar", säger Jörg Karpiniski vid ceremonin, efter att ha lämnat över priset till Dr. Ulrich Meier, Director Presales på Go Virtual Tyskland. "Go Virtual har uppnått banbrytande resultat inom den tyska fordonsmarknaden och hos de tyska forskningsinstituten".

Vi ser fram emot en fortsättning av detta partnerskap och med ännu mer tillväxt inför de kommande åren. Affärspartners är kärnan inom Huaweis försäljningsverksamhet och gemensamt med Go Virtual kommer detta att vara ett viktigt bidrag till båda företagens ambitiösa mål, avslutade Jörg Karpinski.