Certifierande kurs i plastsvetsning

Nyhet   •   Feb 05, 2020 10:57 CET

Den 31 mars - 2 april 2020 erbjuder GPA Flowsystem och Extena en certifierande kurs för elmuff- och stumsvetsning på Extena i Norsjö. Under dessa tre dagar varvas teori med praktik och avslutas med examination. Efter avslutad kurs och godkända resultat på de teoretiska och praktiska proven får deltagaren ett EWF-certifikat, vilket är den högsta utbildningen en svetsare kan ha i Sverige. För att certifiering ska vara möjligt krävs dock 2 års erfarenhet innan kursen.

Både GPA och Extena har lång erfarenhet gällande rörsystem i termoplastmaterial och sammanfogningsmetoder, erfaren personal med dokumenterad kunskap och är drivande i utbildningsorgan och standarder.

Anmälan skickas till mk@gpa.se senast den 6 mars. Anmälningsblankett och information om kostnad mm finns på www.gpa.se/sv-SE/gpa-academy/plastsvetskurser/ewf-certifierande-utbildning/stumsvets. Antalet platser är begränsat och först till kvarn gäller.

Varmt välkommen till vår utbildning!

Kommentarer (0)

Kommentera