Möt Grafiska Företagens Förbund på Printmässan 2013

Kaj Flick, ansvarig branschföreningar & utbildning och Lena-Liisa Tengblad, VD på Grafiska Företagens Förbund

Grafiska Företagens Förbund, GFF kommer vara på plats under hela printmässan 5-7 februari och berätta om fördelarna med att organisera sig som arbetsgivare i en bransch under stark förändring och utveckling.

Kom och träffa oss i vår monter B25 på Kistamässan, som vi delar med AGI, Swedma och Reprografiförbundet och ställ frågor eller besök våra intressanta seminarier. De handlar bla om ” Vilken nytta ger en Certifierad Grafisk Produktion, CGP” och attSkapa en starkare relation med dina kunder genom Augmented Reality”. Sist men inte mist kommer vår VD, Lena-Liisa Tengblad tala om en bransch i stark förändring och utveckling. Varför är det bra att organisera sig som arbetsgivare? Vilka hot och möjligheter finns för de grafiska företagen och varför kommer tryck fortsätta vara ett starkt komplement till digital publicering?

För mer information om vårt medverkande på printmässan, läs vårt inlägg på grafiskabloggen eller besök vår hemsida.

Väl mött på printmässan!

Grafiska Företagens Förbund