Christina Villa, ny medarbetare på Grafiska Företagens Förbund

Grafiska Företagens Förbund har anställt Christina Villa som Regionansvarig för Stockholm och Norrland. Christina har stor erfarenhet av rådgivning och förhandlingar och kommer närmast från Fastigo, Fastighetsbranschens arbetsgivarorganisation, där hon arbetat som förhandlare i drygt 4 år.

- Jag tycker att jobbet som förhandlare och rådgivare är stimulerande, omväxlande och utåtriktat. För mig är det viktigt att hjälpa medlemsföretagen med rådgivning, utbildning och förhandlingar. Allt för att ge medlemsföretagen bästa möjliga service och vara ett stöd i deras roll som arbetsgivare. Det ska bli spännande att få lära känna den grafiska branschen, säger Christina Villa.

- Vi är mycket glada över att ha fått Christina till tjänsten som Regionansvarig för Stockholm och Norrland. Hennes erfarenhet och kunskap kring förhandling, rådgivning och utbildning kommer att ge våra medlemsföretag ett bra stöd, säger Jan Bergman, förhandlingschef på Grafiska Företagens Förbund.

Christina kommer att börja sin tjänst på Grafiska Företagens Förbund den 1 januari 2011.

• karriär
  • nyanställning
  • jan bergman
  • christina villa

Grafiska Företagens Förbund är bransch- och arbetsgivarorganisationen för den grafiska
industrin, förpackningsindustrin och närliggande verksamhetsområden. Grafiska
Företagens Förbund ingår i Svenskt Näringsliv. Förbundets uppgift är att ge
arbetsgivarservice och att utveckla och marknadsföra branschen.
www.grafiska.se