Calypso- Härlig törstsläckare från Gray's

Gray's marknadsför Calypsos fräscha drycker på 591 ml i fyra smaker- Pink Guava, Pineapple Peach, Natural Limeade och Original Lemonade. Calypso tillverkas av naturliga råvaror och delas in i Limeade- med lime som bas, och Lemonade- med citron. Företaget är känt sedan 80-talet för sina härliga törstsläckare i fräscha smakkombinationer, de har byggt upp sitt sortiment runt klassisk lemonad blandad med exotiska frukter och naturligt socker.

Fyra fräscha smakerna från Calypso-Pink Guava, Pineapple Peach, Natural Limeade, Original Lemonade

Calypso är en populär fruktdryck som blivit en riktig hit på den skandinaviska marknaden, De tropiska smakerna och snygga förpackningen har gjort den till ett självklart val för många konsumenter, som gärna köper flera smaker åt gången. De friska lime och citrondryckerna passar bra på sommarens grillfester, många använder den till drinkar också.

Image may contain: drink

Den goda smaken av äkta lime med ananas och persikor....Sommaren på flaska!

Den färgstarka produkten har verkligen tagit dryckesmarknaden med storm- det faktum att alla fyra smakerna flyger av hyllan talar sitt tydliga språk. Calypsos generösa flaska gör den till sommarens stora partydryck !

Calypsos snygga flaska räcker länge- ta med den ut i sommarvärmen och njut!

Om Calypso:

Det ursprungliga berömda receptet på Calypso Lemonade skapades 1985 av King Juice Company. Tanken var enkel - en äkta, läcker lemonad gjord med äkta citroner och äkta socker. De gjorde lemonaden i små batches och levererade den lokalt. Med tiden blev lemonaden väldigt populär- och man tog den till nästa nivå med olika smakkombinationer av lime och frukter. Idag har Calypso Lemonade utvecklats till elva unika Lemonade-kombinationer, fem Limeades och fyra Teamonades - som alla bygger på deras Original Lemonaderecept. Alla Calypsosmaker produceras med fokus på kvalitet - med äkta frukt, äkta socker och naturliga smaker.

Varje augusti firar företaget #CalypsoLemonadeMonth - ett stort event i sociala medier där varje dag har en egen smak. Alla som deltar har chansen att vinna ett helt års förbrukning av Calypsos sortiment.

Är du handlare eller journalist och vill ha prover på Calypsos drycker? Maila emily@grays.se

för mer info gå till:

daniel.gartell@grays.se