Grace Coconut Oil - Nyttig storsäljare från Gray's!

Gray's American Stores lansering av Grace Coconut Oil i dagligvaruhandeln har lyckats bra, och företaget ser framgången som ett tecken på att kokosoljan blivit en storfavorit. Kokosolja har blivit vardagsprodukt - konsumenterna ser att den är användbar i bakverk, matlagning och som hälsoprodukt.

Bildresultat för coconut oil

Allsidiga kokosoljan används i matlagning, men även i hudvård och hårvård

Grace Coconut Oil är redan känd som alternativ i veganmat och bakverk, men kunderna ser inga begränsningar med den hälsosamma oljan som är känd för att göra bröd och tårtor saftigare och ge en härlig smaksättning i grytor och såser. Kokosolja används också i hudvård och hårvård, men även som tillskott. Produktens allsidighet har gjort den till ett nyttigare val i många svenska hushåll.

Bildresultat för baking with coconut oil

Grace Coconut Oil gör bakverk godare!

Det bästa med Grace Coconut Oil är den milda smaken och att produkten fyller så många funktioner. Gray's har testat den med sitt sortiment mixar från Betty Crocker, och resultatet blir en saftigare mer hållbar kaka. I matlagning är kokosoljan superb - såserna får en krämigare konsistens och smakerna ”gifter sig” bättre när den finns med. De matbloggare Gray's samarbetar med älskar den, och som hälsokostprodukt finns ingen mer heltäckande olja helt enkelt.

Relaterad bild

BulletProof Coffee med Grace Coconut Oil- en nyttig kick som varar i timmar!

Om Grace Coconut Oil: Grace Coconut Oil innehåller nyttiga MCT- fettsyror ( medellånga mättade fettsyror) som snabbare absorberas och förbränns av kroppen, vilket resulterar i en mycket snabbare omvandling till bränsle. Kokosolja är helt enkelt ett bra val för alla som är i behov av mer energi i vardagen. Fler områden där kokosolja blivit populärt är i smoothies och shakes där den ger bättre konsistens och snabb energi. Många har anammat trenden med BulletProof Coffee, där man mixar kokosolja, smör och kaffe för en energikick som varar i flera timmar.

Grace Coconut Oil finns på bl.a. COOP, Hemköp, ICA och många välsorterade butiker runtom i Sverige.

Är du handlare eller journalist och vill ha prover på Grace Coconut Oils? Maila emily@grays.se

daniel.gartell@grays.se

jonas@grays.

• grace coconut oil sverige