Nytt hos ​Gray's - Deli Beef Jerky !

Gray's presenterar-  Wild West Deli Beef Jerky i spännande smaker!

Wild West Beef Jerky har tagit fram en lyxigare version av sin fina Beef Jerky - Deli Beef Jerky i smakerna Chilli & Lime och Thai Spice i 50 gr påsar. Den nya förpackningen erbjuder en fräsch uppstickare i två unika smaker som kompletterar Wild Wests klassiska smaker i det ordinarie sortimentet.

-Wild West har sett att kunderna vill ha kryddiga starka smaker. Så det blev självklart att ta fram nya Chilli & Lime och Thai Spice, säger Richard DaviesThe Meatsnack Group.

Med högkvalitivt kött och spännande kryddning blir Deli Beef Jerky en härlig smakbit

Wild West har länge tillverkat goda köttsnacks med låg i fetthalt. Nya Deli Beef Jerky är ett nyttigt mellanmål som du kan äta med gott samvete, med andra ord. De läckra köttbitarna är ett bra alternativ till onyttiga snacks, kan serveras till drinkar och användas som ingrediens till olika maträtter.

Deli Beef Jerky passar till drinkar och mat- sommarens godaste tilltugg!

Nya Deli Beef Jerky är både saftig och smakrik eftersom Wild West använder högkvalitativt nötkött, som försiktigt marineras och långsamt röks över äppelträflisor. Nyckeln till den unika smaken kommer från marinaden som gjorts med en speciellt framtagen kryddblandning. De nya smakerna med chili, lime och thaikryddor blir en storfavorit på sommarens fester!

De goda smakerna av chili, lime och starka kryddor ger en unik Beef Jerky

Idrottsmän gillar också Deli Beef Jerky- den håller hungern borta mellan måltider och är lätt att ta med när du är på språng. Den har lägre sockerhalt än många snacks dessutom. Alla som tränar känner till fördelarna med Deli Beef Jerky - den har hög proteinhalt, vilket hjälper dina muskler att återhämta sig efter träningspasset. Ett måste i träningsväskan, helt enkelt!

Deli Beef Jerky är ett måste för dig som sportar!

Om Wild West Beef Jerky:

Sedan år 2000 har The Jerky Group tillverkat Wild West Beef Jerky i Storbritannien, med brittiskt och irländskt nötkött utan onödiga konserveringsmedel och tillsatser, däribland MSG. 2012 investerade de i sin egen anläggning i Skottland för tillverkning av märket Wild West och utvecklade nya märken under 2013. The Jerky Group har länge varit ledande tillverkaren av premium Beefy Jerky i Storbritannien och Europa och ändrade namn till The Meatsnacks Group vid en sammanslagning med företaget Cruga 2015.

Är du handlare eller journalist och vill ha prover på Wild West Deli Styles nya smaker?

Maila emily@grays.se

www.meatsnacksgroup.com

daniel.gartell@grays.se

• wild west deli beef jerky