Gray's American Stores inleder ett spännande samarbete med Arizona Beverages

Gray's American Stores inleder ett spännande samarbete med Arizona Beverages. Företagen påbörjade det nya samarbetet under sommaren 2016. Gray's tar tillfället i akt att lansera den nya produkten Cowboy Cocktail i smakerna Strawberry, Mucho Mango, Fruit Punch och Watermelon -fräscha fruktlemonader på 500 ml.

Dryckesmarknaden påverkas starkt av smaktrenderna och konsumenternas krav på innovation och fingertoppskänsla för innehåll såväl som förpackning. Vi handlar ofta utifrån smakupplevelse, men lockas även av en snygg trendig förpackning. Arizona har lyckats på båda punkterna - konsumenterna väljer gärna deras 500 ml flaska, inte bara för smakernas skull utan även som en statement.

- Arizona har ju marknadens godaste iste och lemonad i snyggaste och trendigaste flaskan. Folk vill synas med den i handen, den skickar en tydlig signal till omvärlden att konsumenten har koll på dryckesbranschen, säger Håkan Eriksson KAM på Gray's American Stores i Sverige.

Efterfrågan på nya läskedrycker i Sverige är enorm, och Gray's fortsätter att lansera nyheter kommande året. Läskedryckstrenderna i Norden handlar mycket om renare drycker utan onödigt socker och färgämnen. Därför välkomnar företaget Arizonas nya kaxiga Cowboy Cocktails som komplement till deras storsäljande isteer.

- Arizonas produkter sticker ut med fräschare innehåll och smaker - flaskorna är dessutom ursnygga. Vi är säkra på att Arizonas nya smaker kommer att göra succé, de vänder sig till en enorm målgrupp medvetna konsumenter som vill ha en fräsch dryck i en unik förpackning, säger Håkan Eriksson på Gray's

Arizona Beverages är USAs största tillverkare av iste och har varit storsäljare i Sverige i över 10 år. Det nya samarbetet avser bl.a. att utöka sortimentet med nya smaker av det kända märkets isteer och lemonader i hela landet.

Arizonas sortiment finns nu i Sverige i smakerna:

Green Tea, Green Tea Zero, Ice Tea Lemonade, Ice Tea Peach, Pomengranate, Blueberry,

Strawberry, Mucho Mango, Fruit Punch och Watermelon.

för mer info gå till:

• naturliga läskedrycker
  • gray's säljer arizona ice tea
  • arizona ice tea sverige
  • arizona ice tea sweden