Kliv in i sagolandet Crush – en modern romans med viktoriansk glamour

Grazette of Sweden presenterar Crush – en inspirerande hårvårds- och stylingserie baserad på frisörexpertis, forskning och mode förenade av passionen för hår. Njut av förförande looker, stimulerande kickar, fjäderlätta känslor och kärleksfulla beröringar!

Crush låter din skönhet, personlighet och livsstil reflekteras i ditt hår genom att svepa sitt trollspö med de smartaste lösningarna både från naturen och vetenskapen. Professionella styling- och hårvårdsskatter, alla med överlägsna egenskaper och flirtiga dofter.

Crush är utvecklad av Grazette of Swedens egna kemister. En nyckelingrediens är Bio-intelligent keratin, som målinriktat reparerar kluvna toppar och de mest skadade områdena på hårets ytstruktur. Genom avancerad aminosyre- och jonteknik fäster det naturliga keratinet effektivt där det behövs som mest och maximerar hårets styrka.

Serien är indelad i fyra grupper efter hårtyp och önskat resultat, vilket gör det enkelt att hitta den perfekta produkten till just ditt hår.

Crush Wonder – tillägnad dig som drömmer om ett underbart mjukt och silkeslent hår att förälska sig i. Glansgivande och mjukgörande.

Crush Power – passar dig som längtar efter ett tjockt och fylligt hår fullt av självförtroende. Reparerande och stärkande.

Crush Heaven – som ett elixir för dig som önskar ett lätt och fräscht hår redo för en nystart. Volymgivande och vitaliserande.

Crush Illusion – inspirerar till kreativa experiment med en magisk stylingcocktail, en omformbar fibervax och en hårspray som håller sina löften. Dessa är bara några av skatterna i en mångsidig och lekfull serie. Som nyskapande stylingtrollspön!

Aktiva ingredienser:
Bio-intelligent keratin – reparerar skadat hår genom att kombinera naturens och vetenskapens smartaste tekniker.

Grape seed complex – färgbevarande och UV-skyddande naturlig mix av antioxidanter.

Grazette of Sweden är ett svenskt företag med egen utveckling och tillverkning av professionella hårvårds- och stylingprodukter. Säljs hos frisör.

• crush
  • grazette of sweden
  • hårvård
  • styling
  • svensktillverkad
  • skönhet
  • hår

Grazette of Sweden erbjuder svensktillverkade produkter inom hårvård och styling med hög kvalité och stor variation. Vi älskar hår!