Greatdays ger nya upplevelser i BingoLotto

BingoLotto är tillbaka i TV4:s tablå och programledaren Ingvar Oldsberg följer självklart med. Det finns inget annat spel i Sverige som kan matcha BingoLotto i fråga om vinstutbud. Varje söndag finns det minst 50 000 vinnare och över 8 miljoner i vinstpotten. Så har du en bingolott kan du vinna allt från splitternya bilar, kontanter, drömresor, mat, heminredning, hemelektronik och nu också upplevelsepresenter.

- Vi tycker att det ska bli jätteroligt och spännande att bidra med upplevelser till BingoLotto säger Mårten Nilsson, VD på Greatdays. En upplevelse som till exempel att flyga luftballong, äta en lyxig middag eller köra Segway går att dela med andra och blir ett minne för livet på ett helt annat sätt än vad prylar någonsin kan bli.

- Folkspel är glada över att ha knutit upp Greatdays som partner. Samarbetet innebär att vi får en leverantör med produkter som verkligen sticker ut och där våra vinnare får möjlighet att hitta sin favoritupplevelse. Det kommer att gynna BingoLotto och därigenom svenskt föreningsliv säger Johan Lindqvist, Försäljningschef på Folkspel.

Vid säsongsstarten kommer tittarna att mötas av en färgsprakande Göteborgsstudio fylld av bingospel, livemusik och kända gäster. BingoLotto sänds söndagar kl 18-20 med start 23 augusti.

Greatdays AB Själagårdsgatan 9 111 31 Stockholm www.greatdays.se

• Fritid

Om Greatdays
Greatdays grundades 2008 och är en ledande leverantör av upplevelsepresenter i Sverige. Med fler än 600 upplevelser över hela landet som distribueras i över 1000 dagligvarubutiker och e-butik har Greatdays något för alla smaker, i en butik nära dig.

Om Folkspel
Folkspel är föreningslivets egna spelbolag med ett enda syfte, att generera pengar till Sveriges föreningsliv.Med produkterna BingoLotto, Sverigelotten och BingoLottos Julkalender har Folkspel sedan starten 1991 genererat mer än 16 miljarder kronor till föreningarna inom de 70 riksorganisationer som är medlemmar.