Stridsflyg med L'Oreal

L'Oreal Men Expert och Greatdays har upptäckt  en mycket spännande matchning mellan produkterna för manlig hudvård Men Expert Hydra Energetic och upplevelsen ”Stridsflyg i Västerås Vampire J28C”.

Både L'Oreal och Greatdays vill erbjuda oförglömliga upplevelser till sina kunder. Om kunden är en modig man, med vilja att utmana sig själv och längtan efter adrenalin, då är alkemin mellan L'Oreal Men Expert och Greatdays stridsflyg perfekt.

Nu kan alla som är ute efter äventyr tävla om att flyga ett riktigt stridsflygplan. Information om tävlingen finns här.

Vinnaren i tävlingen får prova livet som jetpilot. Man anländer till flygbasen och välkomnas av teamet som ska ta hand om en denna speciella dag. Flygplanet, en Vampire J28C, användes av svenska flygvapnet fram till 1968 och just det flygplan du ska flyga med tjänstgjorde i det schweiziska flygvapnet ända fram till 1990-talet.

Vampire har ett flyghistoriskt värde som stommen i flygvapnet under hela 50-talet. Bland jetpiloter räknas det också som ett av de roligaste jetplanen att flyga, med ett klassiskt visslande ljud i luften. Det ljudet hör man inte när man sitter i cockpit, men man kan ta med några åskådare den här dagen. De lär få rysningar när vinnaren i L'Oreal tävlingen i 700 km/timmen visslar förbi över deras huvuden.

Vi ser fram emot att träffa vinnaren i en tävling fylld av adrenalin!

• greatdays
  • stridsflyg västerås
  • hudvård för män
  • l'oreal men expert
  • upplevelse
  • upplevelsepresent

• Stockholm

Greatdays är en ledande leverantör av upplevelser i Sverige. Vår målsättning och mission är att erbjuda de allra bästa upplevelserna i den snyggaste förpackningen. Det ska vara enkelt för kunden att köpa och ge bort en upplevelsepresent, och det ska vara enkelt för mottagaren av presenten att boka och utnyttja sin upplevelse. Vi hjälper dig!

Tveka inte. Skriv till oss på info@greatdays.se eller ring på 08-120 80 740 så hjälper vi dig att hitta rätt.