Upplevelseföretaget Greatdays levererar till 120 ICA-butiker

I september rullar Greatdays ut sin stora satsning i dagligvaruhandel. Det går nu att köpa Greatdays upplevelsepresenter i över 120 butiker runt om i landet.  Butikerna är främst ICA-butiker.

Sortimentet består av sex olika upplevelseteman i olika prisklasser samt presentkort i sex valörer. Exempel på upplevelseteman är ett paket med upplevelser för två personer för 1 395 kr och ett paket fyllt med upplevelser för kropp & själ för 695 kr. Utbudet är framtaget för att det ska passa alla smaker och plånböcker, det kan till exempel vara en hot stone-massage, fiskpedikyr, prova på snowkite, vinprovning eller provköra en Ferrari.

”Vi ser detta som ett led i att det ska bli ännu enklare för våra kunder att köpa och ge bort minnesvärde upplevelser i present” säger Greatdays VD Mårten Nilsson .

För  mer information besök www.greatdays.se, ring 08-120 80 740 eller skriv till louise.ostman@greatdays.se

• ge bort en upplevelse
  • greatdays
  • dagligvaruhandel
  • hot stone-massage
  • fiskpedikyr
  • vinprovning

• Stockholm

Greatdays är en ledande leverantör av upplevelser i Sverige. Greatdays målsättning och mission är att erbjuda de allra bästa upplevelserna i den snyggaste förpackningen. Det ska vara enkelt för kunden att köpa och ge bort en upplevelsepresent, och det ska vara enkelt för mottagaren av presenten att boka och utnyttja sin upplevelse.