Wingwalking- gör något ingen av dina kompisar gjort!

Pressmeddelande   •   Apr 29, 2011 17:20 CEST

Greatdays har nöjet att i samarbete med Airshow presentera ett bokstavligt talat högtflygande äventyr med dig själv i huvudrollen. Genomför något som du kommer minnas resten av livet, stå på vingen under flygning!

För mer information se http://www.greatdays.se/Upplevelse/6/430/Wingwalking.aspx, ring 08-120 80 740 eller skriv till louise.ostman@greatdays.se

Greatdays är en ledande leverantör av upplevelser i Sverige. Vår målsättning och mission är att erbjuda de allra bästa upplevelserna i den snyggaste förpackningen. Det ska vara enkelt för kunden att köpa och ge bort en upplevelsepresent, och det ska vara enkelt för mottagaren av presenten att boka och utnyttja sin upplevelse. Vi hjälper dig!

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.