Frukostseminarium: Fisken på disken 7 december

Den 7 december är det för tredje gången dags för det populära frukostseminariet ”Fisken på disken” om företagskultur. Arrangerar gör Ekocentrum, Tradewell och Andrea Jovell, ägare Vidunderlig Kommunikationsbyrå och associerad seniorkonsult på Greatness PR.

– Seminariet vänder sig till alla företag och organisationer som är intresserade av att lära sig mer om företagskultur i praktiken, säger Andrea Jovell.

Fisken på disken är Andrea Jovells populära seminarium där hon berättar hur företag och organisationer kan öka engagemang hos sina kunder och medarbetare genom värderingsstyrd företagskultur. Under seminariet delar hon med sig av goda exempel på hållbara företagskulturer och ger värdefulla råd och tips på hur företag och organisationer får nöjdare kunder och medarbetare genom ledarskap, kommunikation och företagskultur.

Andrea Jovell har sedan 1990 arbetat som konsult inom kommunikation och företagskultur. Hon föreläser i ämnet och har även startat upp Mingelskolan där hon utbildat 10 000 personer i att mingla professionellt. Nu driver Andrea Jovell det egna bolaget Vidunderlig Kommunikationsbyrå och är associerad seniorkonsult hos Greatness PR.

Antal platser är begränsat, tidigare seminarium har varit fullsatta så passa på och anmäl dig redan idag, dock senast fredag 1 december till helena.sylvan@ekocentrum.se eller via formuläret här.