Mötet är trenden - boka lokal i Almedalen

Nyhet   •   Mar 10, 2014 14:35 CET

Greatness PR kan i samarbete med restaurang Isola Bella erbjuda en fantastisk plats för att skapa möten som bara går att få till i Almedalen. Nu finns det möjlighet att använda Isola Bella för möten och mingel. Restaurangen ligger precis vid kanten av Stora Torget i Visby. Perfekt för en trevlig stund med dina viktigaste kunder, inomhus eller på den fina terrassen.

Vid 2014 års Almedalsvecka beräknas 30 000 personer vara på plats, 1 200 journalister och 3 000 seminarier hållas. Till detta kommer mingel, enskilda möten och övriga underhållningsevenemang. Utöver Almedalsdeltagare blomstrar även turistbesöken i stort antal.

– Det är många viktiga aktörer och opinionsbildare som finns på plats under Almedalsveckan. Självklart finns det lika många uttryckssätt som deltagare i det pågående samtalet. Några trender är dock tydligare än andra, t ex de små mötena och meningsfulla mingel. Det kan vara bra att ha med sig när man planerar och investerar i årets Almedalsvecka, säger Cecilia Wassaether, vd för Greatness PR.

Antal platser
Ute: 70 personer
Inne: 70 personer
Mingel: 150 personer

Teknik ingår!

Adress: Södra kyrkogatan 20, 621 56Visby

Här kan du läsa om Tio Trender i Almedalen

Varmt välkomna att höra av er för prisuppgifter och för ett bra upplägg som passar er.

info@greatness.se