Sista chansen att OSA till Studio Samtid Hangout!

Nu är det sista chansen att OSA till Studio Samtid Hangout – Var blev ni av ljuva drömmar om en rimligare jord? – Om hållbarhet och tillväxt i vår värld.

OSA genom att skicka ett mail till studiosamtid@greatness.se, senast den 17 mars. Ta gärna med dig en vän.

Hoppas att vi ses!

Greatness PR presenterar: Studio Samtid Hangout – Var blev ni av ljuva drömmar om en rimligare jord? – Om hållbarhet och tillväxt i vår värld.

Med:

Johan Kuylenstierna, chef Stockholm Environment Institute

Anna Borgeryd, koncernstrateg och styrelseordförande Polarbröd

Sasja Beslik, chef ansvarsfulla investeringar och bolagsstyrning Nordea

Stina Billinger, hållbarhetschef SPP

Stina Oscarson, chef Radioteatern

Ann-Sofie Olsson, CSR-expert Greatness PR

Vi ger näring åt ljuva drömmar om ett samspel mellan hållbarhet och tillväxt. Konsumenter kräver billiga lösningar och ställer samtidigt krav på ansvarsfullt ägande. Beslutsfattare har höga visioner, men deras ambition når inte alltid hela vägen fram. Kan vår värld växa på ett hållbart sätt? Kan hållbarheten växa till sig? Vad ska det bli av våra drömmar?

Vi tillbringar en timme i vår tid.  Välkommen att stanna kvar efter samtalet över mat och dryck.

Programledare för kvällen:

Cecilia Garme, statsvetare och journalist

Charlotta Åsell, Greatness PR

Tisdagen den 26 mars kl 17- 21 i Lobbyn. Lobbyn ligger i Hotellet, Linnégatan 18, Stockholm.

Dörrarna öppnar kl 17:00. Studio Samtid kl 17:30-18:30. Under kvällen finns en Studio Samtid-meny med mat och dryck till försäljning.

OSA till studiosamtid@greatness.se, senast den 17 mars.

Studio Samtid är en serie entimmes-samtal som arrangeras av Greatness Public Relations. Vi tar oss an angelägna händelser inom näringsliv, kultur, politik och akademi. Händelser i vår tid som fascinerar och engagerar. Studio Samtid arrangeras i samarbete med Hotellet.

Greatness PR är en tillförlitlig PR-partner som arbetar med strategiska kommunikationstjänster, public affairs och andra PR-stärkande aktiviteter. Våra uppdragsgivare är engagerade företag och organisationer som vill nå ut till opinionsbildare, politiker, media och nyckelaktörer.

• Finans

• johan kuylenstierna