Tällberg Foundation väljer Greatness PR för andra året i rad

Nyhet   •   Jan 08, 2013 12:59 CET

Greatness PR har fått förnyat uppdrag av Stiftelsen Tällberg Foundation och är stiftelsens PR-partner fortsatt under 2013. Uppdraget innebär att vara ett strategiskt kommunikationsstöd och ansvara för den internationella mediestrategin samt genomförandet inför det globala mötet Tällberg Forum.

– Vi är naturligtvis mycket glada för förtroendet att i år igen få arbeta med Tällberg Foundations viktiga frågor. Det är ett utmanande uppdrag som kräver hänsyn till flera aspekter såsom språk, kultur, politik och akademi vilket är väldigt närliggande våra egna gränsöverskridande områden, säger Cecilia Wassaether, vd för Greatness PR.

Årets tema för det årliga internationella evenemanget är “The world at a crossroads: Making sense of globalization” och sker i byn Tällberg i Dalarna den 13-15 juni 2013.