Greatness PR förstärker sitt kommunikationserbjudande – inleder samarbete med psykologen Mattias Lundberg

Pressmeddelande   •   Apr 24, 2015 08:15 CEST

Fotograf: Hans Wassaether och Kalle Assbring

Greatness PR förstärker sitt erbjudande genom samarbete med Mattias Lundberg, legitimerad psykolog och Docent i psykologi. Mattias Lundberg har i många år varit verksam inom näringslivet som konsult, han är även en flitig debattör och författare, senast med försäljningssuccén ”Den Lyckliga Pessimisten”.

- Kommunikation handlar till stor del om att förstå mekanismer bakom beteenden, vanor och attityder.Detta är något vi ständigt och på olika sätt arbetar med tillsammans med våra kunder. Mattias Lundberg är en förträfflig analytiker som genom kunskaper om människans psykologiska och sociala beteenden kan bidra till att bygga kvalificerade kommunikationsstrategier, säger Cecilia Wassaether, vd för Greatness.

- Jag har under många år betraktat Greatness PR som en föregångare inom branschen. De har alltid visat förståelse för vikten av psykologin i sitt arbete med kommunikation och att nu kunna vara med att bidra till detta ser jag verkligen fram emot, säger Mattias Lundberg.

Samarbetet inleds under våren med olika gemensamma kundprojekt.

För mer information kontakta:

Cecilia Wassaether, vd Greatness, 0704-282200 cecilia.wassaether@greatness.se

Mattias Lundberg, Leg Psykolog och Docent i psykologi, 070-3154078 mattias@aplato.se

Om Mattias Lundberg
Mattias Lundberg är Legitimerad psykolog och Docent i Psykologi. Mattias Lundberg har under många år varit verksam inom näringslivet som konsult, men han har även drivit rehabiliterings- och företagshälsovårdsverksamheter. Han har genom sin gedigna erfarenhet från såväl näringsliv som akademin förståelse för båda parters villkor och är duktig på att förena dem. Hans förmåga att förklara psykologi på ett enkelt sätt är omtalad och han anlitas ofta därför av såväl media som företag. Mattias Lundberg göra psykologin tillgänglig och attraktiv – för alla.

Greatness Public Relations arbetar med kvalificerad kommunikation för kvalificerade kunder. Våra uppdragsgivare är engagerade företag och organisationer som vill nå ut till media, politiker, opinionsbildare och andra nyckelaktörer. Vi arbetar gränsöverskridande inom politik, näringsliv, kultur och akademi.