Ledarna väljer Greatness PR för Almedalen 2010

Det står nu klart att organisationen Ledarna väljer Greatness PR som sin PR-byrå för kommande Almedalen 2010. Ledarna är Sveriges chefsorganisation,
chefernas egen yrkesorganisation med fler än 77 000 medlemmar. Cheferna finns i alla branscher och på alla nivåer. Det är första året som Ledarna arrangerar ett eget program under Almedalsveckan.

- Vi kommer att satsa på kvalitet och opinionsbildande höjd i vårt program för veckan. Vi vet att många chefer inom politik, näringsliv och organisationer är på plats och är intresserade av våra frågor. Vi har valt att samarbeta med Greatness PR för det strategiska arbetet och för att vara säkra på att nå ända fram, säger Monica Berling, informationschef på Ledarna.

- Ledarna är en av Sveriges mest drivna och spännande yrkesorganisation. Vi är mycket glada och stolta över förtroendet att få samarbeta kring en av landets största händelser under valåret 2010, säger Cecilia Wassaether, vd för Greatness PR.

För mer information kontakta:

Cecilia Wassaether, vd Greatness PR tfn: 0704 282200

www.greatness.se

• monica berling
  • politikerveckan
  • almedalen 2010
  • ledarna

Greatness år en fullservicebyrå inom kommunikation, public relations och PR-stärkande aktiviteter. Våra uppdragsgivare är engagerade företag, organisationer och personer som vill nå ut till media, politiker, påverkare och andra nyckelaktörer.

Bolaget grundades 2006 och består idag av rutinerade och uppskattade konsulter som rör sig säkert mellan långsiktiga strategier till hands-on operativa uppdrag. Vi är både en stabil samtalspartner och ett aktivt produktionsstöd.

Vi arbetar inom företagsinformation, marknads-PR och public affairs. Du finner oss och våra nätverk i brytpunkten mellan näringsliv, kultur, politik och akademi.