Björn Natthiko Lindeblad gästar Nyköpings Teater

Björn Natthiko Lindeblad var en av deltagarna i "Sommarpratarna" i SVT 1. Den 5 november, gästas Nyköpings Teater av denna man som berörde många i somras med sitt sommarprat i P1.

En föreläsare av det här slaget är en unik händelse i Nyköping. Jag hoppas ni väljer att köpa biljett och närvara på detta, berättar Anna Källdén som arrangerar kvällen.

”Björn levde ett framgångsrikt liv till det yttre. Han blev erbjuden en chefstjänst inom ett världsledande företag, men inuti kände han sig tom och olycklig. Han hoppade av karriären och gav sig ut på en resa runt i Asien, den yttre resan satte även igång en inre resa. Björn blev kvar i Thailand och levde som skogsmunk i 17 år... Nu sen 2008 är han tillbaka i Sverige och ett liv i byxor igen.”

Björns genuina närvaro och härliga berättande inspirerar lyssnaren att själv följa sin inre röst, lita på den och våga göra val som kanske ligger utanför de gängse ramarna. Läs mer om Björn på www.natthiko.org.

Förköp: 250kr plus 20kr förköpsavgift

Arrangörer: naturligt-VIS, LifePower och Tankstation

Dessutom - efter föreläsningen så är det Soppa & Samtal på Nyköpings Nya mötesplats – Tankstation. Adress: Vattengränd 5. www.tankstation.se.

Pris: 100 kr för soppa & samtal
Några platser kvar. Endast förbokningar. Begränsat antal (30)
Anmälan: info@tankstation.se
Skriv namn, antal biljetter och fakturaadress