DIGGILOO i Trosa hamn sommaren 2012

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2011 13:33 CET

ÅRETS JULKLAPP FINNS ATT KÖPA HOS TROSA TURISTBYRÅ! Sommarens stora familjeshow med humor, rock, schlager och pop kommer den 16 juni 2012 till TROSA!

DIGGILOO 2012 kan stolt presentera Lasse Holm, Jessica Andersson, Charlotte Perrelli, Lotta Bromé, Markoolio, Thomas Petersson, Magnus Carlsson, The Moniker, Mojje och Magnus Johansson! Diggiloos styrka är bredden på låtar, genrer och artister, en show att älska för hela familjen!

Den 16 juni kommer musikevenemanget DIGGILOO till Trosa. Hela hamnområdet kommer att förvandlas till en stor nöjesplats med hoppborgar, spännande attraktioner, restauranger och kiosker med popcorn, godis, läsk, kaffe, kakor, korv m.m. I souvenirshopen på arenan hittar du allt du behöver för en perfekt showkväll! Där kan du köpa utvalda Diggiloo-produkter såsom showprogram, cd-skivor, nyckelringar, kepsar och filtar. Så ta med picknickfilten och låt DIGGILOO ta dig med på en helkväll!

Kl 16.30 öppnar området och 18.00 beräknas showen att börja.

Biljetter finns att köpa hos Trosa Turistbyrå, öppet tisdag, onsdag och fredag kl 9-17, lunch kl 12-13. Det finns en numrerad parkett samt sittplatser i det gröna (där man tar med egen stol). Två barn t o m 14 år följer med gratis på en vuxens biljett (gäller kategori C, med sittplats i det gröna).

Om du inte har möjlighet att köpa dina biljetter hos Trosa Turistbyrå går det även bra att köpa dem via www.diggiloo.com eller hos Ticnet 077-170 70 70 eller www.ticnet.se. Rullstolsplats bokas på 077-170 70 70. Ledsagare går in gratis. Serviceavgifter tillkommer. Avvikelser i sektioner och biljettpriser kan förekomma. Grupper (över 15 biljetter), bokas via martin@krall.se. Biljetter från 315 kronor.

Trosa Turism & Marknadsföring AB | www.trosa.com | turism@trosa.com | 0156-522 22

Kommentarer (0)