Julmarknad på Tullgarn 2011

Julmarknad på Tullgarn 2011 i Drottning Victorias Hovstall & Orangeriet den 3-4 och 10-11 december kl 11-17.

Tullgarn lyses upp med facklor och marschaller, Julmarknaden erbjuder traditionellt hantverk med halmbockar, näverslöjd, träslöjd, julgodis, korvar, sylt & marmelader, stickade produkter, brända mandlar. Tullgarns Slott visas upp i sin vinterskrud under guidade visningar alla marknadsdagarna kl. 12,13,14 kostnad 70:-/person. Vid större sällskap boka gärna. I Orangeriet tar Tomten emot önskningar från barnen, dans kring granen, pyssel, sagostund och mycket, mycket mer.

Julbord på Tullgarn 25/11-21/12
Klassiskt julbord i underbar 1700-tals atmosfär. 485:-/person barn 25:-/år upp till 13 år.Ring 08-551 720 26 eller maila info@tullgarnsvardshus.se för bokning.

Tullgarns Värdshus & Orangeri AB, 610 74 Vagnhärad, 08-551 720 26,
www.tullgarnsvardshus.se