Ulrik Munther till Trosa Folkets hus

Pressmeddelande   •   Dec 07, 2011 14:58 CET

Lördagen den 10 december uppträder Ulrik Munther på Trosa Folkets Hus. I samband med konserten är det även disco. Åldersgräns för discot är åk 7–18 år, men konserten är öppen även för barn i åk 3–6.

Ulrik Munther är ett internetfenomen, som utan vare sig skivkontrakt eller agent vunnit stor framgång via Youtube. Han vann Melody Grand Prix Nordic som 15-åring, och har placerat sig högt i andra stora musiktävlingar. Idag har han skrivit kontrakt med skivbolaget Universal Music, och på lördag kommer han till Trosa.

Tid: kl. 19–24. Ulrik uppträder kl. 21–21:45.

Entré: 50 kr. Barn i åk 3–6 som vill gå på konseten måste köpa biljetter på fritidsgårdarna i förväg. Biljetter säljs t.o.m. torsdagen den 8 december.

Välkomna

Alla fritidsgårdens arrangemang är drog-och alkoholfria.

Information - Inger Jansson, 0156-522 05, fritidsgårdschef

Gröna Kusten är destinationen för dig som tycker om upplevelser med havet i öst, de öppna landskapen i väst, med Södertäljes internationella puls i norr och Kolmårdens vildmark i söder.

Kommentarer (0)

Kommentera