Grontmij är nominerade till årets Employer Branding-företag

Universum Communications har nominerat Grontmij till årets Employer Branding-företag 2015. Bland de andra nominerade bolagen finns till exempel Skanska, JM och SEB.

Universum uppmärksammar varje år arbetsgivare och personer som anstränger sig lite extra för att bygga och kommunicera ett starkt Employer Brand. Två gånger per år samlar Universum Sveriges HR-elit för att prisa de organisationer och personer som utmärkt sig i sitt arbete med att attrahera, rekrytera och behålla talanger.

Priset – Årets Employer Branding-företag tilldelas ett företag som aktivt involverar hela organisationen, från ledningsgrupp till linje, i Employer Branding-frågorna och jobbar på ett strategiskt, innovativt och inspirerande sätt.

– Att bli nominerad till Årets Employer Branding-företag är en bekräftelse på att vi är på rätt väg, men det ska inte tolkas som att vi har nått våra mål när det gäller arbetet med vårt arbetsgivarvarumärke – det återstår mycket arbete, säger Jereon van der Neut, vd för Grontmij Sverige.