Träffa Grontmij på LAVA

Torsdagen den 7 februari är det dags för årets upplaga av arbetsmarknadsdagen Lava på Kungliga Tekniska Högskolan, KTH.

Lava är den största arbetsmarknadsdagen för en enskild samhällsbyggnadssektion och samlar årligen omkring 100 företag och organisationer. Arbetsmarknadsdagen ger studenter möjlighet att komma i kontakt med företag inom bygg-, fastighets-, arkitekt- och finansbranschen. Fokus för mässan är att skapa forum för kontakt mellan framtida arbetsgivare och studenter.

Grontmij kommer att medverka med en monter med konsulter från flera teknikområden.

- För oss erbjuder Lava ett fantastiskt tillfälle att träffa nästa generation ingenjörs-stjärnor, säger Madeleine Ljungberg, Grontmijs HR-avdelning.