Nu går Gruse Maskin & Teknik och Avanti Svenska Försäljning ihop!

Mats Ahlberg blir VD över det gemensamma bolaget och han säger ”Marknaden förändras och vi med den. Genom denna sammanslagning blir vi större, starkare och bättre i allt vi gör.”

I den nya organisationen kommer Mats, Stefan och Helena Nygren samt all Gruse- och Avantipersonal att samlas i nya lokaler i Draget, Bålsta, med inflyttning 1 november.

För våra kunder innebär detta att de nu får tillgång till ett kraftigt utökat sortiment och ännu bättre service.

GRUSE - Avanti erbjuder våra kunder borrutrustning och maskiner för alla typer av borrning; brunns-och geoenergiborrning, grundläggning, horisontalborrning, styrd borrning och kärnborrning.

Ringborrkronor, piloter, sänkborrhammare och borrkronor samt allt som hör till. Vi kan även ta fram specialutrustninga om det är vad vår kunds projekt behöver.

Borriggar, kompressorer, pålningsmaskiner, pumpar och mixers med mera inklusive trevliga och kompetenta tekniker i stor ny verkstad och välutrustade servicebussar.

Allt för vatten- och geoenergianläggningar; pumppaket, kollektorer, sprit, samlingsbrunnar, kopplingar och lock. Massor av artiklar på lager - bara att komma och hämta eller ringa oss så packar vi och skickar samma dag.

I allt detta finns också vår fantastiska personalstyrka som varje dag gör sitt yttersta för att serva våra kunder. Vi levererar det du behöver när du behöver det.

• Byggnadsindustrin, branschfrågor

GRUSE - Avanti erbjuder våra kunder borrutrustning och maskiner för alla typer av borrning; brunns-och geoenergiborrning, grundläggning, horisontalborrning, styrd borrning och kärnborrning.

Vi vill erbjuda våra kunder ett i det närmaste komplett sortiment av utrustning för borrning och vi har samlat det vi anser vara det bästa som finns på marknaden. Dessa produkter kompletteras med teknisk expertis för rådgivning och diskussioner samt naturligtvis mycket duktiga servicetekniker som både sköter eftermarknad samt reparerar, renoverar och bygger om maskiner efter våra kunders behov.

Helena Nygren

Presskontakt Ägare Ekonomi & marknad +46738330608