Nu fryser vi succén!

Allt fler upptäcker hur barnsligt enkelt det är att laga god mat med Guldfågelns tunnskivade kycklingfiléer. Perfekt att ha hemma när vardagen rullar på och alla undrar vad det blir för mat. Så nu lanserar Guldfågeln frysta tunnskivade kycklingfiléer. Snabba att tina. Blixtsnabba att stek. Och gott blir det också.

Guldfågelns frysta tunnskivade kycklingfiléer har många fördelar. Filéerna är styckfrysta vilket gör det enkelt att plocka fram exakt så många du vill ha. De går snabbt att tina, blixtsnabba att servera och det bästa av allt är att det är lätt att göra goda kycklingrätter med dem. Varför inte goda kycklingrullader med din favoritfyllning, eller en lyxig burgare, schnitzel eller wok. Varje påse innehåller 700 g vilket passar utmärkt för en barnfamilj.

I och med lanseringen som startar idag kommer Guldfågeln med en ny reklamfilm som kommer att gå på TV4 och Sjuan. Nya spännande och goda recept är framtagna och du hittar dem tillsammans med många andra recept på vår hemsida, www.guldfageln.se/recept