Duka upp till fest med It's my match!

It's my love, it’s my match, it’s my moment!

Ung design och naturlig skönhet.

För frukost eller fruktstund, för eftermiddagsfika med en god vän eller en lång brunch med familjen, för seriemaraton i soffan eller en snabb lunch på balkongen – It’s my love är alltid ett bra val. Konceptet innehåller trendkollektionerna; It’s my match och It’s my moment som är utvecklat av och för unga människor. Trendfärger, moderna former och reliefstruktur inspirerat av naturen – ger det unika uttrycket som utstrålar det perfekta operfekta.

It's my match - vilken är din match?

Gör en härlig macka med rödbetshummus och avokado - serveras med fördel på It's my match Green Leaf.

Bjud på en härlig sommarsallad i It's my match Powder.

Kollektionen består av fyra multifunktionella produkter som man kan mixa och matcha. Perfekt till vardags eller när något ska firas. En djup tallrik, serveringsskål, mugg och tallrik är tillgängligt med tre relieff mönster: "Blossom", "Leaf" and "Uni". De fräscha färgerna puder och grön kombineras med både matt och glossy vit. Du kan alltså skapa din helt egna mix baserat på vad du känner för just då!

Lämna en hälsning på muggen/skålen - den matta ytan är ett perfekt underlag (går bort i disk)

It’s my moment - tid för lite egentid!

Kollektionen - It's my moment, muggar och fat i mandelfärg, vitt och honungsgult.

Muggarna kommer i tre olika former och mjuka färger med dekoration inspirerad av enkel brodyr. Dessutom fins det et litet fat som är perfekt för en bulle eller myslibar - eftersom vad du behöver just då. Så passa på att hitta lite egentid - med It's my moment.

Lite egentid - med en kopp myntate och något hembakat?