Nu känns det bättre!

Nu känns det mycket bättre!

Ny dag. Solen skiner, vi har ätit en god frukost, sovit länge! (Det gillar ju jag:)) och har precis åkt båt med Korea och Holland till vår första träning. Vi väntar nu 25 min i hallen för att vi blir insläppta exakt när träningen börjar. Så vad gör Virre? Sitter i solen med ipoden och bara längtarefter att få syn på några gamla vänner. Känns fruktansvärt kul att få träffa lite kompisar igen. Tjejerna verkar mycket glada och vi har vårt första 3 timmars pass om 20 minuter. Jag säger som Björn, efter regn kommer sol. Och det stämmer idag och i min värld stämmer det på många plan:) jag e tillbaka, Jag har sovit, jag har ätit och jag är på VM. Det kan ni ju själva räkna ut huir mycket bättre det är än 90 min på cykeln:)

Nä nu ska jag ladda! Kram Virre