Ny produktkatalog från Gyproc

Pressmeddelande   •   Jul 10, 2012 13:34 CEST

Gyproc har tagit fram en ny produktkatalog som innehåller ett brett och utökat sortiment inom produktgrupperna gipsskivor, kompositskivor, brandskyddsinklädnad, cementskivor, fibergipsskivor, stålprofiler, skruvar, verktyg, tillbehör och akustikundertak.

Bland nyheterna finns:

Alla produkter är av högsta tekniska kvalitet och väl testade och dokumenterade. Gyproc tar därmed ytterligare ett steg i att vara ledande inom innovativ och hållbar lättbyggnadsteknik.

Gyproc produktkatalog kan beställas utan kostnad eller laddas ner som pdf på Gyprocs hemsida

För mer information:

Kommersiella frågor
Försäljningschef Göran Larsson
tel. 0171-41 54 35
e-post: goran.larsson@gyproc.com

Tekniska frågor
Teknisk Support
tel. 0171-41 54 80
e-post: teknisksupport.gyprocse@saint-gobain.com

Beställning av trycksaker
Order service Niklas Bodin
tel. 0171-41 54 76
e-post: order.gyprocse@saint-gobain.com

Gyproc utvecklar, tillverkar och marknadsför lättbyggnadssystem med gipsbaserade byggskivor till byggbranschen. Vårt sortiment av produkter och system erbjuder estetiska och konstruktionsmässiga variationsmöjligheter som bidrar till att funktionskrav som t.ex ljud-, brand- och hållfasthetskrav uppfylls. Gyproc lättbyggnadssystem är flexibla och medverkar till att totalkostnaden för både nybyggnation och renovering minimeras.

Gyproc har en mångårig historia av att testa och praktiskt utvärdera produkter och lösningar och har genom provningsrapporter, utlåtanden och kvalificerade tekniska värderingar byggt upp en gedigen erfarenhet som säkrar att våra kunder får optimala lösningar, både tekniskt och praktiskt. Vår samlade kompetens erbjuder vi byggbranschens olika aktörer genom Gyproc Handbok, ett brett sortiment tekniska broschyrer, väl utvecklade webbtjänster och genom personlig rådgivning via Gyproc Teknisk Support och säljpersonal.

Gyproc AB ingår i den franska koncernen Saint-Gobain. Gyproc®, Gyptone® och Glasroc® är registrerade varumärken som ägs av Saint-Gobain.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.