Korta nyheter från Håkanson United - Oktober

Hej,

Hoppas att allt är bra!

Jag tänkte informera lite kort om några nyheter hos oss på United.

Det är en väldig fart i vår bransch just nu. Sponsring, möteskommunikation och varumärkesbyggande underhållning drar till sig ett starkt växande intresse. Detta märks tydligt såväl här hos oss som hos vår eventbyrå Nya Eventum.

Nya Eventum har  fått sju nya uppdragsgivare sedan i våras bla ICA, Manpower, Rock Björnen och Trygg Hansa. Tillsammans med Eventum utvecklar vi just nu tre väldigt spännande projekt där våra respektive kompetenser möts för att bygga framtidens varumärkesbyggande underhållning.

Jag är även mycket glad att berätta att även vi på United har fått förtroendet från tre nya uppdragsgivare sedan i somras.
Eniro, McDonalds och Telenor. Vi är såklart enormt stolta och peppade för dessa uppdrag.

Jag önskar även presentera Oscar Wallin som är nyanställd på företaget. Oscar är projektledare och har redan påbörjat sitt arbetet i ett flertal uppdrag hos oss.

Vi har även påbörjat en search efter två ytterligare medarbetare. Vi söker marknadens vassaste projektledare med ledande kompetens inom marknadskommunikation och med erfarenhet från strategiskt arbete. Gärna även erfarenhet och intresse inom  sport och underhållning. Tips uppskattas!

En annan nyhet är att Nicklas Kulti efter tre år skall lämna företaget. Nicklas får i sin nya roll chansen att kombinera sin stora passion tennis med marknadsföring. Han kommer i ett nystartat företag  jobba med etableringen av en tennisakademi. Det känns givetvis tråkigt men vi på United är glada för hans skull och önskar honom verkligen lycka till. Nicklas sista arbetsdag hos oss är den 12 november.

Önskar er en fortsatt fin höst !

• sponsring