Håkanson United förstärker teamet!

Håkanson United har rekryterat Emelie Sporrong som ny projektledare. Emelie kommer närmast från varumärkesbyrån Differ där hon arbetat som projektledare och strateg sedan 2007.

Vi är mycket glada för att Emelie beslutat att börja hos oss. Vi möter just nu en starkt ökad efterfrågan från annonsörer som önskar bygga varumärke och kommunikation via sina målgruppers starkaste intressen. Emelies breda varumärkesstrategiska erfarenhet samt engagemang inom områden som mode, underhållning och digitala medier kommer att komplettera vårt team perfekt – säger Petter Håkanson VD på Håkanson United.

Att få chansen att sammanföra mina kunskaper inom varumärkesbyggande med min passion för underhållning var helt enkelt för bra för att tacka nej till.  Jag är supertaggad att få chansen att utveckla koncept utifrån intressebaserad marknadsföring åt några av Sveriges största företag. Dessutom känns partnerskapet med Eventum runt varumärkesbyggande underhållning jättespännande! Säger Emelie.

För mer information:

Emelie Sporrong, Projektledare Håkanson United, 0708-791984, emelie@hakanson-united.se

Petter Håkanson, VD Håkanson United, 070-5578040, petter@hakanson-united.se