Hafa Moon badrumsmöbel, en succé!

Vår klassiska möbelserie Hafa Moon med ramlucka har blivit en succé. Både lådor och luckor är mjukstängande och tvättstället som är av porslin har EasyClean som gör det lätt att hålla rent och ger en extra glansig yta. I serien finns förutom fler bredder på möbeln även en toalettstol och blandare.

Med Hafa Moon badrumsmöbel skapar du lätt en klassisk stil. Känslan sitter mycket i val av färg och material på väggar och golv. Väljer du att låta alla badrummets väggar gå i samma ton kan du skapa en personlig känsla genom att variera storleken på kakelplattorna samt mixa både blanka och matta material. Med hjälp av accessoarerna sätter du stilen och det är lätt att förändra och byta ut.

Hafa mönsterskyddar sina produkter på alla aktuella marknader.

Fakta: Prisexempel: Hafa Moon bredd 560 med spegelskåp: 7.495:-

Design: Cecilia Derle och Venkat Tirunagaru.

• Inredning

• badrum
  • klassisk
  • badrumsmöbler

• Halland

Hafa ingår i Hafa Bathroom Group som är en av Nordens största badrumskoncerner med en omsättning på ca 300 milj. SEK och har totalt 150 anställda. Huvudkontoret ligger i Halmstad, Sverige. Företaget är verksamt med dotterbolag i Norden samt ägs av Ratos AB, som är noterat på Nasdaq OMX, Stockholm.

My Egnell

Presskontakt Produktionsledare, Hafa Bathroom Group Ansvarar för företagets PR 070-2800062 Vår hemsida