Sveriges fulaste badrum, tävlingen är avgjord!

Sveriges fulaste badrums 2013 är utsett. Bland över 2000 bidrag på slitna, gammalmodiga och ogästvänliga badrum har Hafa tillsammans med Vi i Villa nu utsett den lyckliga vinnaren, familjen Brändström från Holmsund, som får badrumsprodukter till ett värde av 35 000:- från Hafa.

Så här säger vinnaren om sitt bidrag ”70-tals retro så det förslår”:

”Vårt badrum är brunt och murrigt och från början antagligen en gammal bastu, säger Therése och Torkel Brändström. Det innebär att det inte tål vatten och det är ju minst sagt opraktiskt i en familj med tre barn, som älskar att bada, duscha och skvätta -Vi drömmer om ett badrum som tål vatten, så kakel och klinkers blir allra viktigast. Vi vill också gärna ha en duschkabin så att barnen kan duscha själva. Vi tänker också försöka bygga in ventilationsrören så vi slipper se dem. Och pricken över i – det ska vara ljust!

Hela artikeln finns att läsa i nästa nummer av Vi i Villa som kommer ut den 20-21 augusti.
Hafa gratulerar vinnaren och önskar lycka till med sitt nya badrum!