H&H förstärker sitt public affairs-team med Anders Bylund

Sammanfattning av pressmeddelandet:

Hallvarsson & Halvarsson (H&H) förstärker genom rekryteringen av Anders Bylund erbjudandet inom public affairs och kriskommunikation.

Anders Bylund kommer ifrån Burson-Marsteller där han arbetat inom kriskommunikation. Anders omfattande erfarenheter inom både Sverige och internationellt är av stort värde för Hallvarsson & Halvarsson.

Anders kommer att ingå i företagsledningen som Executive Partner och affärsområdeschef för Public Affairs från och med september 2010.

Läs hela pressmeddelandet i bifogat fil nedan.

• PR, kommunikation

• public affairs
  • halvarsson
  • konsult
  • kriskommunikation
  • rekrytering

Hallvarsson & Halvarsson (www.halvarsson.se) stödjer företag och organisationer att skapa värden genom att utveckla kommunikationstjänster som bygger insikt och tillit. H&Hs över 100 medarbetare arbetar med strategisk kommunikationsrådgivning och totalproduktioner för både tryck och webb – exempelvis årsredovisningar och företagswebbplatser. Vi har lång erfarenhet inom områden som finansiell kommunikation, medierådgivning, krishantering, investerarrelationer, webbrådgivning, CSR samt Public Affairs.