Pressinbjudan Almedalen - Framtidens talanger

Hur förändras yrkesroller av digitaliseringen? Hur förändras företagens strategi för talent management? Det är högaktuella frågor som många söker svar på.

Lotta Fredrikson, CEO Hammer & Hanborg, presenterar kommunikatörers perspektiv som framkommit i vår undersökning om trender och tendenser inom kommunikation; Kommunikatören 2014 Summer Edition.

Resumés chefredaktör Claes de Faire intervjuar Rikard Steiber, MTGx, tidigare Google, om hur digitaliseringen lett till paradigmskifte för kommunikation världen över. Cecilia Beck-Friis vice vd, TV4 och Caroline Johansson, Director Nordic Marketing, Dustin berättar om deras arbete med talent management och hur de anpassat sin strategi för att möta de nya kraven.

Livesändning: http://hammerhanborg.com/academy/hammer-hanborg-i-almedalen/

För ytterligare information vänligen kontakta

Christina Hammer, Founding Partner 08-459 03 51  |  0708-34 62 70

Elisabeth von Sydow, Communications | 0709 52 74 75

elisabeth.vonsydow@hammerhanborg.com

• PR, kommunikation

• digitala kanaler
  • sociala medier
  • marknadsundersökning
  • marknadskommunikation
  • marknadsföring
  • kommunikation
  • information
  • hammer & hanborg
  • nya roller
  • framtid 2014
  • arbete
  • almedalen2014

HAMMER & HANBORG - Hammer & Hanborg levererar kommunikativ kompetens till näringsliv och offentlig sektor i Norden. Vi förser alla delar av organisationen med talang och kunskap i en värld där allt – och alla – kommunicerar.

Christina Hammer

Presskontakt Delägare 08-459 03 51