Ny VD till Happy Homes i Skellefteå och Umeå

Pressmeddelanden   •   Jun 05, 2018 10:43 CEST

Happy Homes till Sävsjö!

Pressmeddelanden   •   Jan 18, 2018 09:38 CET

Färgbutiken Erikssons Färg i Sävsjö har sålts och kommer att bli Happy Homes i Sävsjö. Tidigare ägare Glenn Eriksson kommer att driva vidare Vrigstads Byggnadsmåleri och utföra måleritjänster åt konsumenter och företag. Ny färghandlare och ägare till butiken är Stefan Aronsson som sedan tidigare driver färg, tapet och golvbutik i Jönköping och Vaggeryd.

Happy Homes Runes Färger är Årets Demidekkare!

Pressmeddelanden   •   Dec 22, 2017 12:47 CET

Happy Homes Runes Färger var en av de första butikerna att ta in sortimentet med Jotun Demidekk på 70-talet, en produkt som fortfarande är mycket populär när det kommer till fasadmålning. Detta vill Jotun som leverantör av färgen ta fasta på och delar varje år ut ett pris till den bästa återförsäljaren av just Demidekk. I år blev Happy Homes Runes Färger vinnare!

Happy Homes Luleå blev Årets Jotun-återförsäljare!

Pressmeddelanden   •   Dec 20, 2017 16:35 CET

​År 2014 tog makarna Thomas och Lisette Andersson över driften av Happy Homes-butiken i Luleå. Med kunskap, värme och hårt arbete har de skapat en fantastiskt fin butik, där inspiration och kvalitativa produkter står i centrum. Därför är det extra roligt att vinna det prestigefyllda priset Årets Jotun-återförsäljare.

Nytt nummer av Happy Magazine ute nu!

Blogginlägg   •   Okt 05, 2017 15:03 CEST

Om du vill ha inspiration i höstrusket så har nu det nya numret av Happy Magazine landat i butikerna! Du får den också hemskickad gratis om du är medlem i vår kundklubb My Happy Home. Om du vill veta mer om tapetnyheter, se reportage från en kreativ familj och nyheter inom färg kika in den på vår hemsida!

Gör om med kollektionerna från MissPrint!

Blogginlägg   •   Sep 11, 2017 16:25 CEST

​Happy Homes har med hjälp av talangfulla instagrammare gjort om olika rum med hjälp av fem kollektioner, nämligen MissPrint, MissPrint 2, MissPrint 3, MissPrint 4 och Five Lands. Det är fantastiskt vad lite färg och mönster kan göra för ett rum. Just nu har vi dessutom 25% rabatt på mellan 11-20/9!

Ny Happy Homes-butik i Vännäsby!

Pressmeddelanden   •   Aug 17, 2017 11:44 CEST

​I slutet av juli öppnade Daniel Nilsson Happy Homes i Vännäsby, vilken är den tredje Happy Homes-butiken i ordningen för den unga entreprenören! Daniel som praktiskt taget växt upp i en färgburk (eftersom pappan i flera år drev färghandel) vill gärna hjälpa till att göra den lokala orten blomstrande speciellt vad gäller både insidan av huset och fasad/uteplats.

Ta tag i terassen!

Blogginlägg   •   Jun 13, 2017 16:44 CEST

Här kan du läsa om tre olika behandlingar som skyddar träet på din terrass. Den största skillnaden mellan behandlingarna är hur ofta du måste upprepa behandlingen, men också vilken typ av känsla du vill ge din uteplats.

​Caroline Forsshéll är ny VD för Happy Homes!

Pressmeddelanden   •   Jun 02, 2017 15:32 CEST

Sedan en tid tillbaka är det klart att Happy Homes Sveriges nya VD heter Caroline Forsshéll. Caroline ersatte officiellt Stefan Aronsson på posten vid bolagets årsstämma som ägde rum lördagen på den 22 april, på Scandic Nordic C hotell i Stockholm.

Lyxigt för fötterna, även i sommarstugan.

Blogginlägg   •   Maj 17, 2017 11:12 CEST

Även om våren oftast drar med sig en stark längtan efter att få fixa ute, finns det ibland inneprojekt som måste fixas med även om solen skiner. Är du en av dom som öppnade upp sommarstugan för några veckor sedan och insåg att det är dags för förnyelse? Kanske sneglar du mot väggarna och börjar fundera över en ny tapet eller en ny väggkulör? Men du, låt oss i stället prata lite golv.

Kontaktpersoner 1 kontaktperson

  • Presskontakt
  • Marknadschef
  • masbricva.kplacqamhbanxgenpy@hqrapplpylnhofnmedks.reseaa
  • 08-556 94 972

Om Happy Homes

Happy Homes – Sveriges lokalaste butiker inom färg, tapet och golv

Happy Homes är Sveriges äldsta färghandelskedja med runt 100 butiker runt om i landet, alla med lokala rötter. Våra handlare har bred kunskap inom färg, tapeter och golv efter många år i butik, ibland i flera generationer. Det gör att vi kan prata om ditt hemmaprojekt på ditt språk. Det gör oss också till den genuina och jordnära färghandelskedja som alla våra butiker brinner för att samverka inom.

Vi hjälper dig med allt från att välja rätt produkter, till att skapa personliga rum. Men också med att skapa en upplevelse av ditt hemprojekt. För vi vill att det ska vara enkelt, problemfritt och inte minst roligt att inreda och renovera. Hela vägen från start till mål, oavsett om du gör arbetet själv eller om du vill använda några av våra tjänster. Därför kan du lita på att Happy Homes alltid ger dig bra och personlig service var än i riket du hittar oss. Vi finns alltid nära till hands.

Varmt välkommen till Happy Homes – Sveriges lokalaste butiker inom färg, tapet och golv.