Förbered århundradets fest - JBL PartyBox är nu tillgänglig i Sverige

Stockholm, 17 oktober 2018 – JBL Partybox finns nu tillgänglig i Sverige, redo att sprida feststämning i höstmörkret med förstklassigt ljud och stämningshöjande ljuseffekter. Det är dags att samla vännerna och bjuda in till en fest ni sent kommer att glömma.

JBL PartyBox 200 och PartyBox 300 är kraftfulla partyhögtalare med Bluetooth-anslutning, ljuseffekter och möjlighet att ansluta och spela upp ljud från USB-enhet. De har dessutom ingång för anslutning av exempelvis mikrofon och gitarr, ifall festen övergår i liveshow.

Välj ljuseffekter allt efter stämningen för kvällen och strömma högkvalitativt trådlöst ljud från din smartphone eller surfplatta, eller varför inte en nostalgifylld favoritspellista från en USB-sticka? För extra fylligt ljud, anslut upp till två kompatibla högtalare helt trådlöst via Bluetooth, eller med sladd via högtalarens RCA-uttag.

JBL PartyBox håller igång från förfest till efterfestens slut och längre därtill – Trådlösa PartyBox 300s uppladdningsbara batteri rymmer 18 timmars speltid, medan PartyBox 200 drivs av ström via sitt 12 V DC-uttag.

Både PartyBox 200 och PartyBox 300 finns tillgängliga nu, till rekommenderat pris 4 000 respektive 5 000 SEK.

#STARTAPARTY

Om JBL
JBL är skaparna bakom det fantastiska ljud som formar livets mest episka stunder. Från ikoniska händelser som Woodstock och konserter på Madison Square Garden, till matcher på Yankee Stadium och weekendresor, lyfter JBL lyssnarens upplevelser med prisbelönt ljud som låter dem få ut det mesta av varje ögonblick. Med oöverträffad professionell behörighet och över 60 års erfarenhet av att leverera branschledande innovationer, är JBL experter när det kommer till att utveckla överlägset ljud.

HARMAN (harman.com) designar och utvecklar uppkopplade produkter och lösningar till biltillverkare, konsumenter och företag världen över. Dessa inkluderar bland annat uppkopplade lösningar till bilen samt ljud-, bild- och infotainmentsystem, automatiserade företagslösningar och uppkopplade tjänster. Med ledande varumärken som AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson ® och Revel® är HARMAN idag mycket populärt bland ljudälskare, musiker och på nöjesarenor världen över. Över 50 miljoner bilar är idag utrustade med HARMAN:s ljud- och infotainmentsystem. Företagets mjukvarulösningar används i miljarder mobila enheter och system som är sammankopplade, integrerade och säkra på alla plattformar – från arbetet och hemmet till bilen och mobilen. HARMAN har idag totalt runt 30 000 anställda i USA, Europa och Asien. I mars 2017 blev HARMAN ett helägt dotterbolag till Samsung Electronics Co., Ltd.