Harman Kardon ONYX MINI förenar överlägset ljud och modern design

Harman Kardons ONYX MINI är en Bluetooth-högtalare med kraftfullt ljud i lyxförpackning

IFA 2016, BERLINHARMAN International Industries, Incorporated (NYSE:HAR), som designar och utvecklar uppkopplade produkter och lösningar till biltillverkare, konsumenter och företag världen över, tillkännagav idag lanseringen av Harman Kardon ONYX MINI på IFA-mässan 2016. ONYX MINI är en sofistikerad trådlös Bluetooth-högtalare, framtagen för musikentusiaster som önskar elegant design och kraftfullt ljud.

ONYX MINI har flera smarta funktioner och är skapad i förstklassigt material med Harman Kardons ikoniska ljud och lyxiga design. Trots sin kompakta silhuett ger den en stor ljudbild och är den perfekta inredningsdetaljen i det moderna hemmet.

Högtalaren är utrustad med Dual Sound och kan kopplas ihop trådlöst med andra högtalare från Harman Kardon för att skapa en större ljudbild. Den tio timmar långa batteritiden gör att användarna kan njuta av sina favoritlåtar från morgon till kväll. Då och då kan även vännerna få välja låt eftersom det är möjligt att ansluta upp till tre mobila enheter samtidigt. Dessutom passar ONYX MINI perfekt för telefon och konferenssamtal tack vare den inbyggda mikrofonen med funktioner som eko- och brusreducering.

- Harman Kardon satsar på att producera eleganta produkter med vackert ljud där ljudupplevelsen alltid höjs till perfektion, säger Andy Tsui, Head of Portables på HARMAN. Vi är glada att äntligen få lansera den senaste av Harman Kardons högtalare, ONYX MINI är ett perfekt komplement till alla rum i det moderna hemmet med sin trådlösa, ikoniska och moderna stil.

Harman Kardon Onyx Mini

• Trådlös Bluetooth anslutning – anslut upp till tre enheter samtidigt.
  • Uppladdningsbart batteri med upp till 10 timmars speltid.
  • Dual Sound: koppla ihop två Harman Kardon högtalare med Dual Sound-funktion för att höja musikupplevelsen
  • Harmans eko- och brusreducerande teknik ger kristallklara konferenssamtal.

Pris och tillgänglighet

Harman Kardon ONYX MINI finns tillgänglig i färgerna svart, vit, burgundy, blå och grå från och med oktober 2016.

• harman kardon
  • högtalare
  • ljud
  • bluetooth

HARMAN (harman.com) designar och utvecklar uppkopplade produkter och lösningar till biltillverkare, konsumenter och företag världen över. Dessa inkluderar bland annat uppkopplade lösningar till bilen samt ljud-, bild- och infotainmentsystem, automatiserade företagslösningar och uppkopplade tjänster. Med ledande varumärken som AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson ® och Revel® är HARMAN idag mycket populärt bland ljudälskare, musiker och på nöjesarenor världen över. Över 25 miljoner bilar är idag utrustade med HARMAN:s ljud- och infotainmentsystem. Företagets mjukvarulösningar används i miljarder mobila enheter och system som är sammankopplade, integrerade och säkra på alla plattformar – från arbetet och hemmet till bilen och mobilen. HARMAN har idag totalt runt 29 000 anställda i USA, Europa och Asien och hade en rapporterad försäljning om $6,9 miljarder för tolvmånadersperioden som slutade den 30 juni 2016. Företagets aktier handlas på NYSE-börsen i New York under symbolen NYSE:HAR.